Vita converse

Valborg asså... Alltid lika kul!
Dagen började med att jag gick upp, klädde på mig och cyklade iväg till stan. Mötta Emma, Felicia och Sofia. Vi gick först lite på stan och sen kollade vi på forssränningen. Hittade ett par fin fina solglasögon btw! Mina gamla gick ju sönder satt behövde nya ;) När forsränningen var slut så cyklade jag till en sill lunch och Emma var där.
Mamma fick ett ryck och ville rida så det fick hon :)
Kvällen blev hos Emma och vi grilla :D Det var väldigt gott! Sen kom två kompisar till mamma och en av dom skulle till USA. I USA är ju converse SÅ mkt billigare än har i Sverige. Så han sa att han kunde köpa det åt mig där! Glad blev jag :D Så om några veckor har jag ett par vita converse :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0