Girls just wanna have fun!

Sitter med ett leeande på läpparna just nu. Hade så sjukt kul idag. Var på stan med Bonnie, Ella, Jennifer, Linnea och Mirja. Hade SÅ kul. 
 
Först gick vi till donken och typ snacka lite allmänt. Sen så drog vi till bikbok och haffade lite gratis godis.
Vi: Hej, får man ta lite godis?
Expediten: Ja absolut!
Vi får händerna fulla med godis :3
 
Hahah vi köpte 2 helium ballonger som vi fick i oss. Vi lät heeeeeelt cp :D Vi gick in på H&M oxå där vi satte på oss lite parfym och sen så tog Ella och Bonnie ögon skugga på kinderna och såg vackra ut :')
Hade iaf jätte kul, jag och vårat lilla "gäng". Har alltid varit så, att jag inte har EN som jag är bästa vän med. Som jag alltid är med på rasterna osv. Nej, jag gillar stooora gäng  där alla är bra vänner :P
Hhaha nya modet med ögonskugga på kinderna ;0


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0