U know it's true, everything I do, I do it for U..

Herregud måste jag säga. Jag och mamma VALDE verkligen rätt häst. Visst det tog ju typ 9 mån, men det var det
V Ä R T !

Hoppade LC/LC idag på bälinge. Hade tänkt att ta lite omhoppningssvängar, men ändå inte ha för mkt krav.
Jag red fram och då var hon lite seg, men ändå lydig osv. På framhoppningen var hon super och där tog jag omhoppningssvängar. Det gick väl sådär...
Red in, repeterade banan och började hoppa.
Nolla i grunden, OK det var klart. Nu var det bara omhoppningen kvar... Tog mina svängar och DREV som tusan. Men det konstiga var att när jag red ut från banan sa dommaren:
- Maya och Duchess fick noll fel och det är en första plats!
Eftersom att jag var i mitten så var det ganska många kvar. Så jag tänkte. Äh, jag kmr bli nerputtad och int bli placerad ;)
Men nej nej. Jag hade vunnit och var så långt ifrån prisutelningen man kunde komma.
Jag fick typ galoppera ner för att hinna xd
Asså jag var HELT rörd, gråtfärdig ja nu vad man vill kalla det. Ärevarvet var awesome, man hörde hur alla kameror bah: Blipp, blipp, blipp, blipp ;)
I lagklassen blev jag oxå nolla. Fast vi var bara tre i laget så för att komma till omhoppning, var alla tvungna att bli nollade. Till slut fick vi ett pet. Men vi kom ändå på en 4:e plats, för att vi va ngra sek långsammare än bälinge. Är himla nöjd med dagen och jag älskar dussan.
Asså ponnyns teknik. Hoppar dubbelt så högt som hindret!
Helt ärligt, hon är en oslipad diamant! Hon har gått från min till max!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0