Test

Testet börjar: 18.33
1. Fullständigt namn? - Maya Mercedez Andersson Gouveia
2. Ålder? - 12 om mindre än en månad
3. Vart bor du? - mUppsala
4. Färg på ditt hus? - Vitt typ :p
5. Hus eller lägenhet? - HUS :D
6. Klass? - 5B
7. Vilket år tar du studenten? - 2019, tråkigt men sant ;(
8. När gick du upp i morse? - 05.45 , Moltas kom in och fråga om en penna
9. När ska du sova? - Inatt
10. Vad har du ätit idag? - Mat :D
11. Dagens klädsel? - Tröja & tights
12. Dagens smink? - Inget
13. Dagens roligaste? - Mitt failande med tungkriget :(
Socialt:
14. Har du många vänner? - aa
15. Har du ovänner? - Jag vene ;s
16. Vem chattade du med senast? - Kmr int ihåg, minnet är bra men kort ;D
17. Har du pojk-/flickvän? - Nae
18. Vem pratade du med sist? - Mamma, Johanna
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Emma <3
Favorit:
20. Film? - Twilight
21. Låt? - Wild ones <3
22. Mat? - bearnaisesås, pommes & kött , yummie
23. Dryck? - Coola såklart
24. Färg? - LILA!!
25. Stad? - Sthlm ♥
26. Land? - Jag vet inte ...
27. Ämne i skolan? - HK
28. Människa - Haha får man ta sig själv ;DDD
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Vet inte :'(
30. Gången du bakade? - Längesen :o Måste göra det snart.
31. Gången du stulit något? - Varför skulle jag?
32. Gången du rökte? - Aldrig
33. Gången du drack? - Äppeljuice
34. Personen du kramade? - Typ min häst ;I
35. Gången du pussade någon? - Haha dussan :D
36. Personen du dampade på? - Mig själv ...
37. Personen du bråkade med? - Typ mamma?
38. Personen du blev ovän med? - hmm venne
39. Gången du fick skrattattack? - idag
40. Personen du snackade i tele med? - Johanna älskling ;*
41. Gången du grät ? - Int idag iaf ..
42. Gången du var kåt? - Jadu ;)
43. Personen du sa snygg till - Haha vene...??
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Vitt
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Hemma
47. Tvspel eller datorspel? - TV
49. Hångla eller ha sex? - ?.
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - MSN
51. Ragga eller bli uppraggad? - öhm .
52. Blont eller brunt hår? - Brunt
53. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna ..
54. Choklad eller lakrits? - Chocklad OFC
55. Coca cola eller fanta? - Coca cola
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Prickigt
58. Blatte eller svenne? - Blatte, är ju det ;D
59. Älska eller bli älskad? - Båda?
60. Leva eller dö? - Leva
61. Vänner eller familj? - Båda
Antal:
62. Personer du älskar? - familj & mina bästavänner
63. Personer du hatar? - Vene, det är int direkt så att jag räknar xd
64. Glassar du ätit på en dag? - 5
65. Gånger du haft minnesluckor? - ofta
66. Gånger du varit hög? - inga
67. Personer du saknar just nu? - många
68. Gånger ditt hjärta brustit? - nöll ggr
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Va e de för fråga?
70. Vill du kyssa nu? - Ehhh
71. Ska du träffa imorgon? - Alla i skolan
72. Sjöng du senast för? - hihi sjunger 24/7
73. Skickade du senast gb till i pea - hihi fattar inte ?
74. Spelade du tvspel med senast? - Johanna, vi drogar mario cart :D
75. Vill du ta med på resa nu? - Mina cheys
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hmmm
77. Förtjänar att dö? - Ingen.
78. Är söt? -Många?
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Mina cheys ;)
Vad:
80. Gör dig glad? - Vänner & familj
81. Gör dig ledsen? - Att bli besviken..
82. Vill du helst göra nu? - Baka. sa ju att jag skulle göra det ^-^
83. Önskar du att du slapp göra? - Gå i skolan ..
84. Vill du ha nu? - Ett bra flyt i tävlingssesången
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - mke
86. Längtar du till? - 12 april
87. Tycker du om dina betyg? - haha ska få det snart :s
88. Ångrar du i ditt liv? - ..
89. Är det bästa som hänt dig? - Duchess SÅKLART :*
Vad tycker du om?
90. Rökare? - Kke int att rekomendera, om man int vill ha cancer då
91. Bråk? - Jaduu
92. Killar? - haha
93. Tjejer? - Som kompisar , ja
94. Skola? - Haha långtråk ibland...
95. Framtid? - vadå framtid ?
Övrigt:
96. Är du kär? - Nepp
97. Hur lång är du? - 150.0 cm.
98. Första tanken när du vaknade? - Måste klicka på snooze innan ljudet dödar mig :@
99. Sista tanken innan du somnade? - Jag måste somna...
100. Hur mycket är klockan nu? - 18.51 men jag typ kollade på tv samtidigt och fasnade lite... :p
Detta testet hittade jag på bdb!
Testet börjar: 09.00
1. Fullständigt namn? - Maya ********* ******* ;)
2. Ålder? - 12
3. Vart bor du? - mUppsala
4. Färg på ditt hus? - Vitt typ :p
5. Hus eller lägenhet? - HUS :D
6. Klass? - 5B
7. Vilket år tar du studenten? - 2019, tråkigt men sant ;(
8. När gick du upp i morse? - 07.38 , fråga int varför -.-
9. När ska du sova? - Inatt
10. Vad har du ätit idag? - Mat :D
11. Dagens klädsel? - Svart tröja och svarta jeans
12. Dagens smink? - Inget
13. Dagens roligaste? - Haha har int hänt ngt idag :p
Socialt:
14. Har du många vänner? - aa
15. Har du ovänner? - Jag vene ;s
16. Vem chattade du med senast? - Johanna <3
17. Har du pojk-/flickvän? - Nae
18. Vem pratade du med sist? - Mamma
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Emma <3
Favorit:
20. Film? - Hunger games
21. Låt? - Man down :')
22. Mat? - bearnaisesås, pommes & kött , yummie
23. Dryck? - Coola såklart
24. Färg? - LILA!!
25. Stad? - Sthlm ♥
26. Land? - Jag vet inte ...
27. Ämne i skolan? - HK
28. Människa - Haha får man ta sig själv ;DDD
Senaste:
29. Gången du shoppade? - Vene, men idag ska det göras!
30. Gången du bakade? - Längesen :o Måste göra det snart.
31. Gången du stulit något? - Varför skulle jag?
32. Gången du rökte? - Aldrig
33. Gången du drack? - Äppeljuice
34. Personen du kramade? - Räknas kudden eller?
35. Gången du pussade någon? - Haha dussan :D
36. Personen du dampade på? - Mig själv ...
37. Personen du bråkade med? - Typ mamma?
38. Personen du blev ovän med? - hmm venne
39. Gången du fick skrattattack? - igår
40. Personen du snackade i tele med? - Måste kolla, brb
41. Gången du grät ? - Int idag iaf ..
42. Gången du var kåt? - Jadu ;)
43. Personen du sa snygg till - Haha vene...??
Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - Vitt
45. Hund eller katt? - Hund
46. Ute eller hemma? - Hemma
47. Tvspel eller datorspel? - TV
49. Hångla eller ha sex? - ?.
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - MSN
51. Ragga eller bli uppraggad? - öhm .
52. Blont eller brunt hår? - Brunt
53. Har du blåa ögon eller bruna? - bruna ..
54. Choklad eller lakrits? - Chocklad OFC
55. Coca cola eller fanta? - Coca cola
56. Pizza eller kebab? - Pizza
57. Randigt eller prickigt? - Prickigt
58. Blatte eller svenne? - , är inget av det, är mulat vettni ;)
59. Älska eller bli älskad? - Både och..
60. Leva eller dö? - Leva
61. Vänner eller familj? - Båda
Antal:
62. Personer du älskar? - familj & mina bästavänner, hästen
63. Personer du hatar? - Vene, det är int direkt så att jag räknar xd
64. Glassar du ätit på en dag? - 5
65. Gånger du haft minnesluckor? - Ingen gång!
66. Gånger du varit hög? - inga
67. Personer du saknar just nu? - många
68. Gånger ditt hjärta brustit? - nöll ggr
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Va e de för fråga?
70. Vill du kyssa nu? - Ehhh
71. Ska du träffa imorgon? - Alla i min cirkus
72. Sjöng du senast för? - hihi sjunger 24/7
73. Skickade du senast gb till i pea - hihi fattar inte ?
74. Spelade du tvspel med senast? - Johanna, vi drogar mario cart :D
75. Vill du ta med på resa nu? - Mina cheys
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hmmm
77. Förtjänar att dö? - Ingen.
78. Är söt? -Många?
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Mina cheys ;)
Vad:
80. Gör dig glad? - Vänner & familj
81. Gör dig ledsen? - Att bli besviken..
82. Vill du helst göra nu? - Baka. sa ju att jag skulle göra det ^-^
83. Önskar du att du slapp göra? - Inget det är lov=frihet!
84. Vill du ha nu? - Ett bra flyt i tävlingssesongen, vilket jag har men att det ska fortsätta så ;I
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - mke
86. Längtar du till? - KLASSRESAN!
87. Tycker du om dina betyg? - haha ska få det snart :s
88. Ångrar du i ditt liv? - ..
89. Är det bästa som hänt dig? - Duchess SÅKLART :*
Vad tycker du om?
90. Rökare? - Kke int att rekomendera, om man int vill ha cancer då
91. Bråk? - Jaduu
92. Killar? - haha
93. Tjejer? - Som kompisar , ja
94. Skola? - Haha långtråk ibland...
95. Framtid? - vadå framtid ?
Övrigt:
96. Är du kär? - Nepp
97. Hur lång är du? - 154 cm.
98. Första tanken när du vaknade? - Hur mkt är klockan?
99. Sista tanken innan du somnade? - Jag måste somna...
100. Hur mycket är klockan nu? - 09.14, fast jag gick på toa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0