Springturer

Asså nu måste jag få skryta lite ;)
Igår på gympan så skulle vi springa 20 min utan paus, utan vatten, utan musik, utan ja nu vad det kan vara :p Jag och Bacca sprang tsm p.g.a att vi har lika dålig kondis xd Men helt ärligt vi stannade int EN ända gång! Typ mer än hälften av klassen gjorde det men jag tänkte: Nu FASEN ska jag int stanna @@@
Fick int ens håll satt jg tror att jag håller på att få bra kondis asså^^ Nu ska jag faktiskt ut och springa med mamma, hon har väldigt bra kondition. Sp vi får väl se hur mkt jag pallar...
Bloggade inget igår, jag vet. Men jag orkade verkligen int.
Körde ju frihets dressyr igår och hon var helt amazing! Något jag ska gör oftare. Jag började med de enkla; Stanna, backa, gå svänga osv osv. Sen avancerade jag mig och krävde trav när jag sprang ;) Även detta gick super. Till sist så tänkte jag prova det vi gjorde i hagen. Början på bugning. Hon klarade det awesome, men vågade mig int på att buga helt, eftersom att jag inte har någon erfarenhet om det ;)
Nu ska jag ut å springa. Ses jaoooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0