Sak :p

fyra frågor om förhållande
är du singel? - jeeepp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jaa , eller jag vet inte riktigt :3
hur många har du varit kär i påriktigt? - 2
har du någonsin varit kär i nån utan att berätta de? - japp
tio frågor om dej själv
namn? - majaaa
när fyller du år? - 18 augustiiiiiii
några piercingar? - nepp , men kanske naveln snart
vad har du på dej nu? - linne o mjuuukisbyxor ♥
vilken årstid är bäst? - SOMMAR!
vad tycker du mest om hos dej själv? - vet faktiskt inte
hur mår du just nu? - bra , tror jag ...
är du hungrig just nu? - nej
vad är klocka nu? - 22.41
vilka sidor på intrernett är du inne på nu? - facebook , blogg.se , bdb
vem
ringde dej senast? - dino
sms dej senast? - malte
är gullig? - keviiin :')
är dålig på att ljuga? - dinoooo
tittade du på senast? - mej själv
kramade du senast? - pappa
pussade du senast? - ida ♥
vill du skada? - bgu7t5irufyuvgöboujgb
smink och hår
använder du mascara? - aaaa
använder du wax? - nej
använder du kajal? - ibland
använder du deodorant? - men ja
använder du foundation? - ibland
använder du puder? - ibland
använder du hårspray? - nej , inte ofta
kärlek
är du kär nu? - aaaaaaa ♥♥♥
har du ett förhållande nu? - nopeee
är du romantiskt? - nej
vill du vara singel eller i ett förhållande? - singel
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?
fyra frågor om förhållande
är du singel? - Yesbox
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag vet inte :s
hur många har du varit kär i påriktigt? - 1
har du någonsin varit kär i nån utan att berätta de? - Typ :p
tio frågor om dej själv
namn? - Maya papaja :3
när fyller du år? - 12 april, då födds bara de bästa ;)
några piercingar? - Haha räknas öronen? Men jag vill ha i naveln ;p
vad har du på dej nu? - Tights, linne o magtröja ;o
vilken årstid är bäst? - SOMMAR!
vad tycker du mest om hos dej själv? - Mina ögonfransar C:
hur mår du just nu? - Jarrå!
är du hungrig just nu? - Ja :(
vad är klocka nu? - 21.30
vilka sidor på intrernett är du inne på nu? - facebook , blogg.se bloggar
vem
ringde dej senast? - Johanna ;D
sms dej senast? - Johanna xd
är gullig? - Emma, båda jag känner ;3
är dålig på att ljuga? - Haha jag....
tittade du på senast? - Mamma
kramade du senast? - Maj höööörse!!!!!!!!!
pussade du senast? - Duss puss ♥
vill du skada? - Haha, många hörru du ;)
smink och hår
använder du mascara? - No no, har så långa ändå ;)
använder du wax? - nej
använder du kajal? - Nope
använder du deodorant? - Nej, jag går bara runt svettig på dagarna :o Klaaaart jag använder deo?
använder du foundation? - Naj
använder du puder? - Men jag använder INGET smink?
använder du hårspray? - Bara om jag gör en frisyr som behöver det ;D
kärlek
är du kär nu? - Nepp...
har du ett förhållande nu? - ^^
är du romantiskt? - Haha det får man fråga ngn annan..
vill du vara singel eller i ett förhållande? - Vene..?
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Beror på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0