Ny dag, nya tag!

Slutade 14.50 idag, lite segt :/
Hahah kännde mig SÅ smart när jag skulle ta bussen till stallet.
Först gick jag till bussen, halvags dit upptäcker jag att jag skulle ha med mig mitt nya schabra och testa ifall det passa. Så jag gick tillbaka. Sen när bussen skulle komma om en min så upptäckte jag att mitt buss kort var hemme :@
Tillslut tog jag cykeln till stallet ;) Palla int att ta bussen sen :)
Fixade mat, mockade och tog tillslut in henne. Det var "privathoppträning" på banan så jag red i sommarhagen.
Eftersom att det finns typ 20 hinder så hon blev helt damp för att hon ville hoppa ;) Men annars skötte hon sig helt ok :) Ska ju på dressyrträning imorgon och ska ha min röda outfit då! Mamma fotar :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0