Något jag ska fortsätta med, verkligen!

Åkte snabbt till stallet idag. Dussan stog och jag åkte upp endast för att mocka och fixa mat, vatten osv.
Även fast jag int red så höll jag på med henne. Hade igentligen bara tänkt att kratsa hovarna i hagen. Tog med mig en morot att ge henne.
När jag lyfte upp ena framhoven så höll jag moroten i samma hand som hoven, då tog hon sitt huvud mellan benen och bugade O.o Hon ville ju ha moroten så då ville hon få den på ngt sätt.
Så jag tränade och lekte lite med henne i hagen en stund.
Tycker att det är väldigt roligt att hon gjorde det jobbiga momentet bara för den lilla moroten. Hon har helt klart kapacitet innom NH och det är något jag ska hålla på med på onsdag!
Bilderna är tagna från google.
Ungefär såhär gjorde hon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0