Magsjuk

I skolan hade jag så sjukt ont i magen. Gick aldrig hem från skolan för ja, jag trodde att det skulle gå över ;)
Men gjorde det? Nepp! Mår väldigt illa och det känns som att jag ska spy upp min macka som jag just åt... Satt det blir ingen hoppträning vilket är otroligt frustrerande -.- När jag inte får vara i stallet så har man verkligen inget att göra. Jag kan int vara med kompisar, eftersom att jag kan smitta. Nej jag får väl sitta och tråååååka ett tag till.
Fast en sak jag kan sitta i timmar och titta på är............................ Y O U T U B E ! Speciellt på Wiliam Spetz och Clara från claraslife.devote.com. FÖR klockrena människor asså^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0