Let's go to the beach..

Väldigt chill dag idag. Eftersom att Dussan tävlde igår så red jag väldigt kort.
Haha gillade ni mitt videoinlägg btw? ;)
Började fixa mat och mocka, sen bar det av på en mysig batrbacka tur. Vädret var perfa, mulet och varmt. Ingen stekande sol eller regn :D
Det blev mest skritt men sen lät jag henne få galoppera av sig lite. Något som uppskattades av en laaagom piggelin ponny C; Efter turen så var hon heeelt hyper, ögonen rullade av glädje. Varför? Hon skulle få släppas in en stor gräshage med sin hagkompis filippa. Haha när jag taigt ut två halv galna ponnysar så åkte jag hem. Kke pluggar lite till NO provet på fredag, kmr ju gå P I S S !
Asså denna bilden är så fräck tkr jag :D Bilden på mig när jag sminkar
mig inför en cirkusföreställning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0