JISSES ASSÅ!!

En super helg kan man säga!
Ok, körde en LC LB idag.
LC:
På framridningen var hon lite seg, men det var ju väldigt varmt och så...
Väl inne på banan blev hon liiiite spänd, men det släppte snabbt. Galoppen och halten var det ända som gick dåligt. Jag var näst sist i min kategori så precis när jag ska hoppa av säger dom att jag ska in på prisutdelning :O 2:a kom moi och I'm soooo proud :'D Fick 62,41 % tror jag.. Vinnaren fick 64 satt ;)
LB, lagklass
På framridningen var hon ÄNNU segare och det är ju int så konstigt. Efter 6 timmar i en transport så blir det int så roligt ;D Men hon var ändå HELT ok.
Inne på banan så var hon int lika spänd i början. Men sen i galoppen så kom det... Hon fattade fel galopp och detta märkte int jag förens efter volten, så 2 3:or där :/ Fast jag måste säga, hon var VÄLDIGT bra på förvänd galopp ;D
Sammanlagt så kom hela laget 4:a eller 5:a, alltiså PRECIS utanför plac. Men i hela SISU cup kom vi trea och ja vad ska man säga. AWESOME :D
Idag var en sån där dag när man säger: HA! Till dom som sa att sent inridna hästar inte var ngt att ha. Idag var  en sån dag när man verkligen visade dom erfarna att även nybörjaren kan!
Mamma filma, men foton kmr väl soon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0