Jag satt här om dagen och läste min tidning, en dag som så många förut...

Vet att jag gör typ ett inlägg om dagen, men helt ärligt.... Så är det det ända jag hinner med xd
Åkte iaf till stallet vid halv tolv eller ngt sånt.
Började borsta och sen så råkade hon stå nära en häst, eftersom att en häst smet och jag bara knöt fast henne för att fånga in hästen :( Så hon har ett litet litet för att dom böja bråka... Den hästen hon bråkade med fick dess värre tre lite större sår. Men ingen häst kom till skada förutom det!
Iaf! Hoppade i terängen och herrejösses va pigg hon var XD Men hon hoppade allt, och red inget.
Är nöjd med henne och jag har int så mkt mer att säga ;)
Hahah bjuuuuuder på denna^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0