Ingen blogglust

Som jag kke har sagt tidigare så glöder det int i fingrarna och texten kmr ju då int.
VARJE, exakt varje gång jag rider tänker jag: OK, jag kan skriva att hon var lite i början men sen blev hon och i slutet var hon.
Men när jag sätter mig ner i soffan, kmr jag liksom int ihåg varken hur känslan var när jag red, eller vad jag skulle skriva.
So I have a little problem ;)
Igår så tränade jag på lagga på Dussan. Längesen nu....
Hade en röd blå outfit ist för röd, haha man känner ju sig lite proffsig då ;D
I början var hon lite tittig för att alla ridskolehästar var ju där oxå. Småning om så slappnade hon av.
Övningen vi gjorde gick ut på att rida skänkelvikning(i skritt) från t.ex M till B och så ska man trava ett varv på stora mitt volten. Osv osv ;)
Vi har lite problem med skänkelvikningar, hon brukar liksom ja, det är svårt att förklara. Men man kan säga att hon går för mkt på tvären. Kan be ngn att fota det ;D Sedan gjorde vi galopparbete på volter och mjuka bågar. Då blev hon JÄTTE stressad och blev as pigg, eller hon är ju alltid pigg. Men, extra pigg. Kunde int hålla formen då så det får jag jobba lite med. Min sits blev ju förfärlig oxå. Asså jag har ju en helt ok sits, men det är det att ibland jag lutar mig frammåt. Då blir den int bra.
Mamma ska longera mig  ngn gång utan agtt jag har varken stigbyglar eller tyglar. Så får hon tjata lite om min sits. Haha hennes dröm typ :p
Oj oj nu blev det MKT text, haha kke hade blogglust i alla fall xd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0