Geocatching

Hejs svejs!
Har precis bakat en kladdkaka till mig och min bror eftersom att båda ska ha lite fika med till skolan/dagis imorgon. Jag ska ha det för att min klass ska på geocatching imorgon! Vet int riktigt vad det är men mamma sa att man skulle leta efter en sak i en skog och så fick man massa ledtrådar till var den saken fanns typ... Men det blir säkert bra!
Körde lite markarbete idag på Duss. Hade nytt bett, tredelat gummibett. Man kännde en skillnad, det vanliga jag har är snäppet skarpare eftersom att det är metall. Ja, annars var hon väldigt duktig! Övade galoppavstånd och kort galopp. Dötti pöwni iaf :D
Åhhh saknar att tävla, ska göras på söndag iaf!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0