Vakna med the voice

Nu har jag precis vaknat med feber. Från att int gåra så mke på dagarna, till att vara i stallet 24/7... Det tar på ens krafter. Så när jag int red Dussan och mamma tog hand om henne, så var jag ju i ett annat stall. DET funkar int. När jag int är på slavsta och rider, så måste jag vila. Eller typ chilla med kompisar ;)
Dussan har hittat sin rutin i det nya stallet. Hon vet exakt när hon får mat, hon vet exakt när jag ska hämta henne i hagen och hon vet exakt när vi ska rida :) Nu ska jag oxå hitta min rutin! Förra veckan la jag mig 11 en dag och 9 en annan dag... Ja, nu ska det bli ändring på det i alla fall.
Kollade nyss på vakna med the voice. Ganska tröök ;p
Har på mig mina lila stickade strumpor och min lila one peice. Ska ha det heeela dagen :D
Haha liite redigerad??? Nej men jag lekte lite med picniks redigeringssaker :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0