Träning idag igen

Har varit två träningar på raken. Imorgon ska hon få skritta/trava ut i skogen och luffa lite ;D
Gick int så bra med Dussan idag. Hade stödet som sofia sa att jag skulle ha. Men det blev så hackigt bara :p jaja, jag tror att hon tkr att det räcker med träningar för denna vecka - jag håller med.
Tagga till tisdag! Då äre hoppträning på nordiclights, där min förra medryttarhäst står. ok, kallar stället för NL hedan efter ;)
Träffade Aina på lagga oxå. DET var int igår kan jag säga. Vi bestämmde lite saker som kmr att hände i farmtiden och så. Sen så träffar jag ju henne på tisdag, för hon ska oxå träna.
Något jag oroar min för är att duss har typ infektion i svansroten, så hon blöder där ;( asså hon har int kliat sig för all svans sitter kvar, och det kan int vara solbränna. Hallå det e 7 grader ;o Så jag vet verkligen int vad det är. Men det är insjort med jodopax.
En annan sak som är lite störande är att hon har en för stor lädergrimma. Så jag ska skaffa en mindre snart.
Men idag tog det bara 15 min för att gå in i transporten!! Tummen upp! Dock så tog det kke en halvtimme att lasta hemmåt...
Mamma tog lite bilder innan ridpasset, så ska ladda över dom snart.
Ska på fest hos en kompis ivkäll! Missar dock filmkväll med emma och lite folk från stallet. SYND! Men nu får jag gå på festen ist :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0