Torsdag

Idag så skulle jag vart med Sara. Men mitt busskort hade slut på bussresor xd
Men vi ska vara nästa vecka ist.
Imorgon är det en stor dag. Men det kan bli en hemsk dag, och en underbar dag. Ni vet
vad jag snackar om va? Besiktning. Åh vad underbart att ha en häst :)
Om hon int går igenom så ska jag hoppträna Pontus kl 19.30. Men hinner int det ifall hon går igenom...
På lördag ska jag och mina cheyys gå på bio ;* Älskar er, ni vet lika ni är :D
Ska rida på lagga oxå. Dock int på hästen, om den går igenom. Vill inte att den ska bli förvirrad av
massor av nya miljöer. Hästen går först!
Söndag, hmmmm ja juste. Då ska jag vara med Emma. Vi ska ner till stan och fika och lite sånna saker.
Senare ikväll kmr det ett tidsinställt inlägg :)
Haha :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0