Tävlingsfix

Nu har jag kommit hem efter tävlingsfix i stallet.
Red ett makarbets pass på henne idag. Det var ett väldigt konstigt pass.
Tog fram två bommar och la uppvärmningen runt dom. SÅ fin i traven och så. Men igaloppen så dega hon ihop och bah: Nej, jag ska bara stå här :p Både jag och mamma trodde att hon var kissnödig eller hade träningsverk.. Så jag körde på bara trav. Av travning. Och det tkr jag är lite nervös att trava av ibland. Om dom söker sig ner så får man ett kvitto, ett tack, en belöning, ja vad man nu vill kalla det på att man har jobbat hästen rätt.
Hon sökte sig jätte fint och jag blev lättad :D
Ja, sen knoppadee jag för första gången och det blev riktigt lyckat! Hon VERKLIGEN lyste ren när jag satte på mystäcke och åkte hem.
S(he) be(lieved)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0