Sweden nails

Målade Sverige naglar igår! :D
Idag har jag haft fullt upp!
Började med skola. På idrotten skulle vi köra innebandy, en kille tog sin armbåge RAKT på min näsa. Tårarna rann:(

Sen tog jag bussen till stallet och så :) Longerade idag. Upptäckte ett problem som hon har. Duss är rädd för longeringsspöt... Hon hoppade till/galopperade hit och dit få fort man tog upp det. Så ponnyakuten nästa? Nej men vi får försöka lösa det ensamma först. PRIO 1 liksom.
Annars skötte hon sig jätte bra. Sökte sig neråt och jobbade i låg form utan inspänningstyglar eller ngt :D Dötti flikka!
Var med johanna efter det. Fett nice att hon har flyttat, bor SÅHÄR nära varanndra nu ;I Vet int riktigt vad vi höll på med.... Flummade?
Jaja. Nu har jag tvättat håret och kollar på Maria Wern. Mitt hår håller på att torka och så (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0