Stall fix!

Hoppar över cirkusen idag. Det är parkour haha jag får så mke blåsor av det så that's why!
Istället ska jag till stallet, flyttar alla mina ridkläder, skor, gummistövlar osv till ett skåp i stallet idag. Satt jag slipper gå hem och byta om hemma :) Körde btw på en ljusblå/marinblå outfit igår. Jag hade marinblått på mig, Dussan hade ljusblått i kanten på schabraket och marinblått på resten. Har verkligen längtat efter att göra outfits åt min lilla prinsessa :D
Har gjort en namnskylt åt henne på picnik. Blev ju int jätte bra, men det får duga! Och btw, när det stog att min kompis ponny och Dussan var syskon, det stämmer int! Dussan är faktiskt halvfaster till honom. För Dussans pappa är hans morfar, men dom har int samma mamma ;(
Nu ska jag nog cyckla till stallet, snart iaf..
Ny proffe @ facebook!
Ny omslagsbild @ fb ;D
Som sagt, mobil kvalité. Tar med kameran idag :D Asså system ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0