Morning darlings!

Vaknade tidigt imorse. Tror jag håller på att bli förkylld ;/

Ska iaf till Lagga idag, som alla andra lördagar. Är ju på landet nu med mormor och morfar för mamma är i sthlm fre-lör. Så hon kmr vid 3 typ. Då åker vi till Dussan och fixar henne inför klubbtävling, LD som är på söndagen. Tänkte ju vara med i ekohus cup. Men fick henne typ dagen efter anmälningstiden gått ut. Så näääää.

Vet int om LDn är grund och omhoppning eller clear round. Men jag hoppas clear round. Tävlings människa som jag är så blir jag liiiite för taggad på omhoppningen ibland ;)
Vi kör med 5 saker du int visste om mig nuråå :D

* Jag har 3 syskon, men bara halv, eller adopterad ;)
* När jag var liten trodde jag att skärmen var datorn x)
* Nästan alla jag träffar tror att jag är 99:a. Men jag e fett kort juee?
* Förra sommaren var jag knappt 140. Nu e jag 150 :D
* Jag har gått på karate xd

Jag bara ÄLSKAR dessa bilder från Cypern 2011. Så coolt när jag står på händer i turkost vatten och kyrkan e bakom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0