Mitt hjärta, mitt liv, min verklighet, min älskling, min stolthet <3

Nawwww
Älskar dig!
Haha vi bjuder på den!
Tävlingen gick bra! För att vara första iaf. Tappade lite kontrollen på 2an... Så stannade på den. BORDE drivit på mera, kännde det då och nu. Men som sagt. Första tävlingen såg jag BARA som en träning och absolut inte som en tävling.
Vi åkte till hööks efter tävlingen och köpte nödvändiga grejor :D
Gummiskor, Speeds, hööks

Ridstrumpor, CRW, hööks
Ridstrumpor(igen), HV polo, hööks

Sen hittade jag denna pälsglans :) Tobbe Larsson och jag har aldrig provat den. Så vi får se om den funkar :D Ekologisk oxå!
Tobbe Larsson, hööks

B-vitanin till min lilla sötnöt, vimital, hööks
Skimmel skampoo, hööks

Idomiiiiiiiiin ;* Haha nejdå ;) Hööks

Har iaf varit ute i solen för att köpa lite godis om jag ska tjocka i mig sen......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0