Helt slutkörd ;D

Gud vilken dag!
Började med skola. Sen SPRINGA till bussen och åka till stallet. Skulle ju först träna på Duss för Sofia och sen i lagga på Alicia för Sofia :) Men Dussan hade ett litet sår när jag tog in henne. Det blödde lite och det såg ganska nytt ut. Men hon verkade int lida så mkt av det så jag satte på sadel och träns och började rida.

Haha, det gick väl int bätter än förra gången, hon var lite ofukoserad och så :/ Men Spfia satte upp på henne igen och det är nyttigt att se henne från marken med Sofia. Så nu vet jag iaf lite hur jag ska göra!

Vi satte oss i bilen och åkte till Lagga. Där åt jag och så. Då vart jag int SÅ hungrig iaf ;) SÅKLART ska hon ha en stor fet kissfläck på rumpan och ja hon såg ju int så ren ut. Men jag spolade hovarna, och fixade så gott jag kunde :)
Träningen gick väl helt ok. Men påAlicia MÅSTE man verkligen hålla stödet. Det gör ju lite ont i händerna och ibland orkade jag bara int hålla. Det blev lite tungt ibland x) Men annars så gick det helt OK.

Har just duschat och känner mig iaf liiite som en människa ;D
HAHA! Kolla vad jag hitta i mitt arkiv XDDDDDDDD !0 år gammal Maya på en söt liten Mulle.
Kolla sitsen och allt :I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0