Fredagsträning!

På fredag ska jag träna för Sofia.
Det kmr att vara min första träning med Dussan, e lite nervös. Men det ska nog gå bra.
Sofia ska faktiskt hoppa upp och känna lite på henne. MEN!! Det är den ända som kmr att få rida henne
den senaste månaden.
BTW! Visste ni att jag skulle ha tävlat på en liten söt Pontus på söndag. Men det blev int av p.g.a att han int har mätintyg och att jag har köpt häst oh int har ngn tid ;/ Men Annelie, en tjej i stallet ska tävla storhäst i DM, asså tävlingen jag pratar om ridskole DM i hoppning ;) Hon är väl den ända vad jag vet som ska tävla av alla i lagga i DM. Jaja, satsar 110% på MIN egna Dussi. Så är det bara!
( bilderna är lånade från Duss förra ägare :) )
Måste säga att på sista bilden var hon ganska svart!
Men det är ju int så konstigt! Mamma har fått bilder på henne när hon var föl :)<3
SÅHÄR söt var hon :")
Detta är tidsinställt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0