Första inlägget... ;o

Hej jag heter Maya och kmr att driva denna nya blogg :DD
Maya:
Kortfattar mig ;D
Namn: Maya
Född: 00
Intresse: Mode, hästar, cirkus, foto
Mode tkr jag om. Eller jag gillar kläder, men det kmr nog int bli så mke mode i bloggen ;)
Hästar då? Det är nog största intresset! Tävlar i både hoppning och dressyr. Vill börja tävla fälttävlan!
Letar häst :)
Jag tuérar med en cirkusgrupp på somrarna! Jag klättrar i tyg!
Sen har vi foto. Är inte bra på att fota, men det ligger mig varmt om hjärtat <3
Familj:
Min familj består av min mamma och min adopterade bror. Pappa bor i Afrika och han kmr jag int prata så mke om.
Det är bara att kommentera om ni undrar ngt!
Haha mupp bild på mig i tyget xd
Oredigerat foto som jag atgit. Orkar inte bry mig om att den är ful haha ;)
Jag ^-^
Jag och en ridskolehäst på en tävling :)
Ska fixxa lite med bloggen, den ör lite smått kaos.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0