Fika på stan!

Klättrade med Dussan i enbacken idag istället :D Hon var duktig som vanligt, dock var det väldigt lerigt på galopp stigen. Satt jag hade en del att putsa efteråt ;p
Imorgon ska vi skritta ut i 30-40 min ♥ Ska bli riktigt härligt att skritta med musik i öronen och njuta :)
SCHEMA FÖR VECKA 11(?)
Måndag: Skritta ut
Tisdag: Jobba på åkern
Onsdag: -vila-
Torsdag: Skritta/trava ute
Fredag: Träning för Sofia
Lördag: Träning för Mia
Söndag: ??
Vet att det blir lite konstigt i slutet av veckan, men fick int riktigt till det där... ;(
Och vet ni vad? Jag ska träna mke frihets dressyr med henne! Hon går ju in i transporten... med lite godis.
Nu till ämnet!
Efter stallet var jag på stan och tog en fika med Johanna och Emma :D Jag åt en chockladmuffin tsm med varm chocklad!
Vi gick hem till Emma efter fikat och kollade på tv :p
BRA avslut på en vecka tkr jag!
Hann till och med att plugga på allt som skulle pluggas till. Haha stolt att jag klarar av så mke på en liten dag :D
Lillebror är masjuk och mamma jobbar hemma = Sjuss till stallet. Asså mamma typ vill sjussa mig, vilket jag inte har något emot direkt ;)
(bilden är tagen från Emmas blogg, på hennes fika :) )
See YA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0