Cirkus

Det hela började med att vi hade flyttat till Sverige, jag och mamma. Efter 2 år i Afrika.
Jag ville hitta en hobby, eller ett intresse att hålla på med förutom hästar och ridning. Jag sa bara
ngt random.
-Cirkus mamma, cirkus vill jag börja på!
Mamma hittade en grupp som hette uppsalaungdomscirkus. Jag bah: Why not give it at try?
Vi åkte till en gympasal och kollade på knattegruppen. Kmr ihåg att jag inte vågade släppa mammas
hand.
Gången efter så började jag vara med på träningarna, och jag gillade det... mke.
Då var jag 7 år. Det rullade på. Och blev bätter och bättre. Bytte till bätter och bättre
grupper.
När jag var i den näst svåraste gruppen sa min tränare.
-Maya, jag tkr du ska börja i turnégruppen. Dom som turnérar på sommrarna.
Tog ett litet glädjeskutt och sa tackade ja till förfrågningen. Det var 2 år sen. Nu har jag varit med
på 2 turnéer. Det är alltid ett tema på vsrje tuné. Förr förra året var det tivoli. Förra året var det
It's in your natur. I år blir det ***** ******. Haha det får ni se!
Förra året hade jag tyg och det var ett solo nummer.
Året innan det hade jag par trapets med en tjej som har slutat nu.
haha GUD vad klumpigt det såg ut då. var kke 7- 9 år eller ngt...
2010, stog nästan alltid högst upp i en pyramid ;) Det var meningen att jag skulle
vara lite ihopkrupen  ;p
2010, jag och Julia i trapetsen. Jag fick göra det tyngsta jobbet, varför?
Jga vägde 1 kg mer och jag var 1 cm längre än henne xd
2011, i typget♥
Om ni undrar varför jag var pyamas å är det för att jag grömmer.
Så då var inlägget slut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0