Utvärdering av Roslagens R&KK

Framridning: Det var i en sandgrop med väldigt djup sand. Man kunde inte rida fram så mycket, för då skulle hästarna inte orka. Fast det fanns en gräsplätt i mitten som man kunde rida på.

Framhoppning: På framhoppningen var mkt bättre underlag och ja, bra :)

Banan: Typ den BÄSTA banan jag hoppat :o Bra svängar och sträckor.

Hinder: Super! Fina, kreativa och roliga.

Underlag: Oxå det bästa underlaget jag ridit på. Det var lagom mjukt och det dammade int för det var typ ngn typ av gummigrus tror jag?


ÖVERIGT:

Cafeteria: Var knappt inne där, men mamma tyckte den var bra ;)

Funktionärer: Det ända dåliga, de var ALLDELES för små, typ 8 åringar som är funsionärer?! En liten kille stog ivägen och flyttade sig i sista sekund på ett hinder :/


Priser: Priserna var fina! Men min rosett var trasig på två ställen, say wuuuut??

Parkering: Nära banan, till skillnad från bällinge ;D

Övrigt: Alldeles för lite bangång i andra klassen.

Betyg: 4/5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0