Utpumpad

Bjuder på bilden^^

Serriöst man blir helt slut efter en tävling. När jag kom hem gick jag RAKT till soffan och slappade. För det får man väl göra?

Imorgon flyttar vi Dussan och familjen till momo o moffa. Blev FETT skönt att ha hästen utanför dörren *-* Ska skritta ut imorgon innan vi åker. Dussan behöver det! Har tävlat 2 ggr denna vecka och tränat 2. Ridit ut ENDAST en dag denna vecka :OOOO Men imorgon blir det uteritt på långa tyglar!

När vi kmr ut till landet så har vi ca 1 km till paddock och kmr bara använda den ca 1 gång i veckan typ. Hon ska få lulla i skogen varannan dag och sen gå i hagen och öta gräs varannan dag. Nu ska HON få härligt sommarlov. Sen i slutet av juli blir det ridläger :D


Kommentarer
kajsa

Hej hej Maya!
Jag tänker inte komentera något om din
blogg men jag vill säga att det är kul
att du la ut bilden jag tog när du
hoppa på ridbanan. Du Karin och Topollo ska
ha en jätte bra sommar stora kramar Kajsa (:

Svar: Haha tack dsm :DDu var värsta proffsfotografen ju ;D
Maya

2012-07-01 @ 20:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0