Träningen för Erika

Gick ganska ok. Int bästa träningen, men ändå helt ok.

Hoppade inga banor, bara linjer eller enkelhinder. Hon får ju int bli för trött inför imorgon. Hon var RIKTIGT seg när det var lågt.

- Mamma, skojar du eller?

Min häst är smart vettni, när hon ser att det är lågt så vet hon att hon int behöver ha SÅ mkt fart och kraft för att ta sig över utan rivning.

Men när vi höjde upp.. Oj, oj oj VAD hon hoppade fint. Känndes det som iaf, vene hur det såg ut från marken. Men som Erika sa: Du kan ha 20 fel, men ändå ha en bra känsla över ritten.
Hon hade ett bra tempo, fint språng, bra flyt, bra helt enkelt!

Har endå en bra känsla inför imorgon. Fast funderar på att stryka mig på lördagens tävling, det kan bli FÖR mkt tävling. Om jag stryker mig blir det något hon tkr är AS KUL.........Hoppa i terrängen. Men vi får se hur jag känner efter imorgon.

Imorgon blire typ stallet i 12 timmar, jag skämtar int!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0