Min första kvällstävling-check!

Måstebörja inlägget med att säga: MYCKET skönare, lugnare, bättre att åka på kvällstävling. Om du hittar en kvällstävling, tveka inte, fett värt att åka.

Ok, resultatet då.
Eftersom att D äter så mkt gräs och blivit fetare så var hon jätte seg. Men jag har vant mig att rida så att hon kmr igång lite.
Asså hinderna ska vi inte snacka om. Titthinder rakt igenom hela banan, VÄLDIGT stora, färgglada och kreativa. På ett hinder(som var ett midsommarstångs hinder) står hon lite emot på. Annars var det en av de bästa runda vi gjort. Det lönade sig och en 2:a plats! Två sek ifrån 1:an.

Sen var det dags att debutera LB. Nu var det mycket större konkurans, så målet var nolla i grunden.
Även här var det titthinder. Tog mig igenom grunden felfritt. Ok, omhoppning. På nr 10 hade man 2 hinder val:

Alltingen tog man ett lätt och otittigt räcke, då tog det längre tid att ta sig till 11an.

Eller så tog man det andra valet. Vattenmatta med riktigt vatten och sjukt tittigt. MEN hoppade man det hindret så kom man snabbare till 11an.
Chansade på vattenmattan och hon hoppade snällt. Kombinationerna gick oxå galant.
Det blev en felfri ritt och låg 2:a ett tag. Sen 3:a. Tänkte, gud jag blir placerad :0 Men nej, SISTA ekipaget skulle såklart peta ner mig ;)

Himla stolt över henne!:')


Kommentarer
Emma

Grattis :)

2012-06-27 @ 21:41:29
URL: http://emmismede.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0