Varför jag valde just Wirsbo

Finns ganska många anledningar. 
 
Igentligen skulle jag gått på pärlby ridläger som jag gjort i 2 år. Men Emmas kompis hade gått på Wirsbos ridläger i 4 år och tyckte vi skulle prova. Så varför inte liksom? Jag älskar att prova på nya saker(förutom när det gäller mat). Sen så verkade det vara väldigt bra där. Mkt bra träning och bra tränare, men ändå att det skulle vara lite latjolajban med kvällsaktiviteter, bad med hästar och annat skoj.
 
Min kompis var där för ngn vecka sen och hon tyckte det var SUPER. Hon hade lärt sig massor och kom där ifrån med massvis med kunskap. Och DET vill jag oxå göra när blien rullar hemmåt igen! 
 
Man bor som en kung oxå. Vi kmr bo på en herrgård med fina sängar, L Y X ! Efter att lägret är slut så stannar jag där en natt till. Mamma och lillebror oxå såklart. För dagen efter så ska vi tävla i Kungsör som ligger närmare Västerås(där lägret är), än Uppsala. Därför stannar vi en natt till. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0