Utställning

Hej på er!
Som ni (kanske) vet så ställde jag ut henne.

Hon fick 37 p, hon kunde fått 39 om jag hade gjort så att hon travade snabbare. Men jag är helt klart nöjd! Vann klassen gjorde vi oxå (y)
Sen var det ridprov för att man måste göra det för att hon ska bli premierad. Alltså att hon blir godkänd connemara. I skritten och traven gick hon jätte fint, men i galoppen bröt hon ofta av för att det var halt -.- och det var ju int hennes fel.


Så jag var lite nepp för det. Gick till dommaren och frågade om jag hade klarat det. Då sa han:
-Du har absolut klarat det, med plus i kanten oxå!
När jag sa så såg jag ut såhär :00000 Jag kunde int tro att vi klarade det, för det hade ju gått så dåligt. Och dessutom fått ett plus xd


Vi lastade in henne för att åka hem, men när jag höll på med henne så kom det fram en tjej(som jag int kännde). Och vet ni vad hon sa?
- Jag måste säga att jag har sett få som är så unga och kan rida så bra. Du måste vara jätte lycklig som har en så fin häst!

Ni fattar inte hur roligt det var att höra! Det gjorde min dag typ xp Nej men serriöst det var härligt att höra.

Nu när vi kmr hem så ska jag putsa och tvätta utrustning inför Wirsbo imorgon :D Jag och mamma ska sätta upp bokstäver på transporten c:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0