Träning som gick SJUKT bra!

Trodde att hon skulle stanna på många hinder, men det gjorde hon int!
Vi hoppade trappa, vattengrav, pyramid, däckhinder, oxer, stock, mur och bock.
 
Allt gick verkligen superbra! Dock så tvekade hon lite på muren, men det ffck man hoppa ifrån de andra hästarna. Men sen så gick det bra på det hindet.
Och som ni kke vet så HATAR D vatten = problem vid graven -.- Hon nästan stegrade, men hon gav sig när hon fått draghjälp OCH en stock bakom sig och två höll i xd Jaja, hon var iaf gölli när hon kom över det sen. Det var bara ibörjan som hon tveka ;)
 
Annars så hoppade hon super och lärde känna lite folk där oxå. Det gäller att vara social ;D
Har int så mkt mer att säga. 
-EDIT- Jag DÖR snart av hunger för jag har int ätit middag så därför skriver jag bara några rader ;p
Drar till Karlstad för cirkusturné
Bilden är tagen för exakt 2 år sen ;)
På lördag drar jag till Karlstad och CIRKUSTURNÉ bai de vaj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0