Top 3 bloggarna

Ok, nu ska jag skriva mina top 3 favorit bloggar, varför jag tkr det osv osv.
 
1. www.linnolsson.se Haha kke int så oväntat? Varför just Linn då... Jag har sagt det förut och jag säger det igen, hennes sätt att skriva är magiskt. Och hon ger mig mkt insteration till både ridningen, livet och bloggandet. 

2.www.powerpony.blolgg.se Int så känd blogg kke? Men den handlar om Daniella och hennes ponny Moonlight. Jag hittade hennes blogg för att jag provred hennes förra häst. Sen sökte jag på hästens namn och bloggen ploppade upp. Det bästa med bloggen är uppdateringen och att hon varrierar MYCKET!

3. www.ponnysanning.se Som ni hör på namnet så är det en skvallerblogg. Fast igentligen skulle jag kalla det en koll över vad som händer innom ridningen. För skvallret är långt ifrån elakt och taskigt. Dessutom så får man reda på massa saker! T.ex när ridningen är i OS. Riktigt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0