Saker du kke int visste?

Jag sparkas i sömnen. Haha ja ni läste rätt! Nästan alla som sover hos mig säger alltid "Maya, du sparkade mig med dina fötter inatt". Det är väl ngn vana jag har.
 
♥ Det är ganska mkt om mig som ni int vet. Lägger ut mitt liv på nätet, nästan varje dag. Men vissa saker kmr int ut. De är för privata helt enkelt! Missförstå inte, jag är och har alltid varit ärlig på bloggen ;)
 
 3 syskon har jag. Det visste ni int va? Det är så att jag har en adopterad bror, sen har jag 2 halvsyskon och vi har inte samma mamma. Min ena halvbror heter Claus och är 11 år i år. Och Alexsandra heter min halvsyster. Hon är bara ett halv år. Haha hon föddes 17 fabriari, det vet jag för det är en dag efter att Emma fyller år :)
 
Vänner är inga problem för mig att få. Eller än så länge har det varit nemas problemas ;D Är alltid öppen och frammåt när jag träffas nya människor i min ålder. Vet inte om det är bra eller dåligt, men den verkar väl ganska bra va?
 
♥ Jag har världens sämsta kondition... Typ jätte dålig, jag skämtar inte. Om jag springer 50 m, så är jag anfådd. Jag försökte få upp den förra sommaren, men det sket sig xd Dock är jag väldigt snabb på korta sträckor ;p
Tjöööck lår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0