Ni vet känslan?

Igår var första gången på 4 dagar som jag red Dussan. 
 
 
Och jag tror nästan att detta var det härligaste passet NÅGONSIN på henne. Red en runda barbacka och stannade till vid fotbollsplanen och körde dressyr.
Hon var helt fantastiskt i formen från början till slut. Körde lite ökningar snett igenom i trav som vi haft lite svårt med. Men det gick verkligen SUPER! Höll formen och sträckte ut benen ordentligt ;D
 
Kännde att wow detta går sjukt bra och testade en gång att öka i galopp. Hon släppte formen en gång för att jag hade för lite stöd. Annars gick det väldigt bra det med! 
Började bli dags med ett "gudvadbradetgickidag" inlägg. Det blir för få sånna tkr jag :/
Bild från ett pass där det gick allt ifrån bra ;/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0