Lugn ridtur

Foto: Maya magicFoto: Årets vassaste drottning :)
Bild 1 & 2: Jag och tyget   Foto: Anna   Kamera: Iphone ;)
Bild 3: Jag och massa andra när vi typ chillade, mig hittar ni med lila/rosa onepeice och grå mössa
Bild 4: Vi har en tradition att skriva roliga saker på ens rygg!
Åh vad härlig turné vi hade :D Alla bilder är tagna från facebook.
 
Idag ska Dussan börja sättas igång efter 8 dagars vila. 
Ska rida ut med mamma(hon lånar Darwin) och tror att vi mest ska skritta. När vi kmr ut till fotbollsplanen ska jag hobba henne i skritt och trav. Ganska lugnt med andra ord. Får se om hon kmr vara lugn efter sin vila. Skulle int tro det ;)
 
Imorgon ska jag på bio med mina älsklingar, Johanna och Emma. Dom jävlarna har ju varit i Turkiet och Cypern en vecka var, kmr se ut som en liten blekfis brevid dom -.- 
Vi ska se LOL och snacka och mysa. Vi har ju int setts på typ ååååååååååårrrrrrrrrrrrrrrrrr! Ok, kke 2 veckor xd
 
Innan jag åker till Wirsbo som är om två veckor så ska jag: Åka till Nyköping och vara meed Becca, Emma ska flytta sin häst hit och vi ska hare bäst, vara med Emma O och mycket mycket mer. Så har int tid att sitta och slappa inte ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0