Lär känna mig på 20 dagar

Tänkte göra en ja, ni vet "Lär känna mig på 20 dagar" grej.
 
So here we go!
  1. När och varför jag började rida
  2. Alla hästar i stallet
  3. tio saker du inte visste om mej
  4. Mitt måll med ridningeni framtiden
  5. Anonns tips
  6. Mina tränare
  7. Min familj
  8. Bloggar jag läser
  9. Mitt stall
  10. Det roligaste att skriva om
  11. Det roligaste att läsa om
  12. Lite fakta om min häst
  13. Mina djur
  14. Något jag vill ha
  15. Det här är jag rädd för
  16. Hur jag vill at min framtid ska bli
  17. Det här får mej att gråta
  18. Något jag hissar
  19. Något jag dissar
  20. Något jag längtar till
När och varför jag började rida?
Klassikern, började rida för att mamma red när hon var liten och jag brukade rida på 4H när jag var mindre osv ;)
Men jag tror jag började rida när jag var 4 år. Alltså har jag ridit i 8 ÅR! Helt SJUKT vad tiden går fort :OO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0