I'm singing in the rain, just singing in the rain!

Oj vad konstig ridtur det blev :o
 
Efter ca 10 min efter att jag hoppade upp började det SPÖ regna. Jag bah: Åh TACK gud för att du kissar på mig -.- Vad omtänksamt av dig ;0
Men mamma och jag gav int upp för det, så vi red iväg. Dussan fjantade sig lite och hoppade till för att hon blev så "rädd" för saker hon gått förbi 1000 ggr :p Annars skötte hon sig och gick super på fotbollsplanen. Ställde henne mest, typ i 8:or och då gick hon i bra form. 
 
Tkr att det är så underbart att kunna få henne i form med ett vanligt 3delat bett, ingen nosgrimma, ingen snodd. Men det är ingen dans på rosor för det. I början DÅ skulle ni sett hur hon gick. Ju mer tiden går desto mer framsteg gör vi! Tur att det inte blev tvärtom :D
 
Imorgon ska jag, Emma och Johanna se LOL. Vissa har sagt att den är bra, vissa inte. Så vi får väl se då! Tror att jag rider Dussan på banan tidigt imorgon så att vi kan åka in till stan och träffa mina cheeeeys :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Hahahahahahahahaha jag, Nora och Hanna sooooover jue :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0