Home SWEET home!

Ni anar int hur härligt det är att vara hemma!
 
Turnén var ju awesome, men det var VERKLIGEN på krafterna :O
Man tränar minst en gång per dag och sen föreställning. Men som sagt, helt awesome ändå!
 
Jag och Sara hade det verkligen BÄST! Sen var vi mkt med Nora och Hanna oxå :) 
Mitt nr blev bara bättre och bättre för varje dag och tillstul var det super. Men har verkligen bestämmt mig nu. 
 
* Ska utvecklas ENORMT till nästa år på tyg
 
* Få bättre sångröst och utnyttja den!
 
* Ha bättre idéer till mitt nummer
 
* Bli bättre på teater nu när jag börjar på musikal/drama linjen.
 
Serriöst min låt till mitt nummer, paradise med coldplay, så himla fin! Har tajmat mina konster med den låten och jag tkr att det ser rätt coolt ut ;o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0