Funderar lite...

...på om jag ska anmäla mig till en freestyledressyr som KORK annordnar?
Men vad e freestyledressyr då? 
Man klär ut sig till ngt, man har passade musik till oxå som man rider till. Och så ska man faktiskt hitta på ett EGET dressyrprogram. Men man måste ha med vissa saker osv. 
 
Verkar rätt kul huh? Fast jag vet fortfarande inte om jag vill vara med. För Linnéa kmr samma datum till mig. Dessutom tror inte jag att Duss är i TOPPform just då. Hon har ju gått på bete ett tag då. Och jag skrev ju ett inlägg om bete osv. Men det var hoppning jag tänkte på när jag skrev det. Detta är dressyr och det tkr både jag och Duss är mkt jobbigare xd
 
Men den karamellen får jag väl suga på ett tag till va? Tkr ni jag ska vara med, eller ska jag skippa det helt enkelt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0