Forever alone

Wopsi har int varit med ngn på 2 dagar. Jag är ju lite sån som älskar mina vänner så 2 dagar är 1 år för mig :/ Så nu sitter jag här mitt ute in da woods och är forever alone... Men int länge till för imorgon bitti så sätter jag mig i bilen och så åker min familj och jag till Karlstad för CIRKUSTURNÉ som jag sagt kke 100 ggr nu?
Kmr fram på eftermiddagen och där träffar jag alla cirkus människor. Dessutom så träffar jag ju bästa Sara och vi ska ha det BÄÄÄÄÄÄÄST! Men back to buissness... Vi måste faktiskt öva in vårat pallackro lite mer. Det är mest skådespeleri och det är väldigt bra träning inför dramaprofilen i höst :D

Kke gör ett bildlöst inlägg från min xperia imorgon när jag är påväg dit. Men annars hörs vi så fort jag har tid att mobilblogga eller hittar en dator. För er som int vet så går det int att lägga upp bild när jag mobilbloggar så det är därför mina mobilbloggningar alltid blir bildlösa ;)

Men Dussan då? Ska hon bli helt övergiven i 8 hela dagar?!
- Självklart int! Hon ska tas hand om Sara som har Dussans hagkompisar. Dussan får stå i 8 dafar, men det är bara skönt för henne!

Nej nu måste jag packa inför imorgon! Tacco hej ;)
Bilden är på våran första tävling. Kunde nästan inte gått bättre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0