Det börjar dra ihop sig..

Nu börjar det bli dags att leta medryttare inför hösten till Dussan. Kmr BARA köra på kontakter! Alltså inte lägga ut en annons. Jag har ngt behov av att jag alltid vill ha kontroll över saker. Så därför vill jag att det ska vara ngn som jag sett rida.

Har fått ett nummer till en tjej som är kompis med Johannas storasyster. Sen har jag ju lite andra som jag oxå kke frågar. Men vi får se asså... Den måste iaf vara medryttare på fredagar, PRONTO!

Hehe e jag liiiiiite petig? ;D

Det är olika åsikter om att ha medryttare. Vissa säger att man har det för att man måste få mer tid till annat, andra säger att det är en ursäkt för att slippa hästen ibland. Man bah: Va?? Backa bandet! Vill man slippa den så ska man ju inte ha en? JAG ska skaffa det dels för att jag vill ha mer tid med mina (underbara) vänner, dels för att jag kmr ha föreställningar på kvällen i dramaprofilen och för att jag kmr få betyg och jag vill sköta skolan. Inge bra i skolan=ingen häst!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0