Dagen med Emma

Idag har jag ju som sagt varit med Emma. Och det var superhärligt!
 
Vi badade jätte mkt och tog massor med fina bilder. Så ngn gång kmr väl dom upp :)
Tog en tur till fjällnora där vi solade och hoppade från hopptornet. 
 
Nog om det!
Det har hänt en JÄTTE märklig sak idag. Jag har varit hungrig hela tiden! Jag menar, 1,5 timme efter att ha ätit frukost så blev jag otroligt hungrig!! Sen ngn timme senare efter lunchen(åt 2 portsioner) blev jag så hungrig att jag fick äta lunch igen :O Vad har hänt, ngn som vet?? Känns så himla konstigt. Mamma tror att det är för att jag växer så mkt(växte 15 cm förra året). Men kom igen, efter att ha vuxit så mkt på ett år, så kan jag väl knappast växa SÅ mkt :p
MÄRKLIGT!
Bara älskar sånna här bilder, perfekt när man har bildbrist. För jag bloggar ju @ the moment på morfars dator :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0