Anledningarna till att jag int hade foderponny

Det var ju tänkt att jag skulle ha foderhäst innan jag fick en egen.
Men lättare sagt än gjort. Vi letade och letade, men det gav inget resultat... Så därför började vi leta egen helt enkelt.

Visst det hade varit bra med en foderponny som man kunde lämna tbx om man int pallade längre. Men tänk efter... Är det verkligen så kul att lämna tbx ponnyn som man fått ett STARKT band med? Nae.. Ok, man kke får en egen häst sen men ändå! Jag skulle drunkna i tårar om Duss var min foderponny och imorgon ska jag lämna tbx henne.

Jag säger VERKLIGEN int att det är as dåligt att ha foderhäst. Men jag skulle bara säga varför jag int har det^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0