6. Mina tränare

Ok, vi börjar med dressyr:
Sofia Andersson
Det är väl hon jag tränar mest för. Hon brukar jag träna för ca 1 gång i veckan. Nu jobbar 
hon dock hela juli men Dussan har ju sommarlov satt det är ju lugnt ;) Sofia är 19 år :)
 
Nina Karlsson
(hittade ingen bild på bara henne, så det fick bli en bild när jag tränade för henne)
Nina är en A-tränare som är noga med att det ska bli ärlig form. Hon tränar jag inte för så ofta
kke en gång i månaden eller ngt sånt. Hon tränar jag för i ett ridhus som ligger 5 min från stallet, asså
med transport ;o
 
HOPPNING
John Hickey 
Han har jag aldrig tränat för men han ska jag börja träna för i höst. Inte skrivet i sten att jag ska träna för honom för alltid utan vi får se om jag tkr om honom som tränare osv ;D
Lena Kamensky
(hittade ingen bild på henne, så det fick bli på hennes dotter xd)
 
Har ridit för henne 2 ggr när jag provred hennes hästar. Hon är nog en av den bästa tränaren i hoppning jag ridit för! Kmr antaglien börja träna för henne i höst :)
Jennie Jurestam
Är igentligen både hopp och dressyrtränare men aja.
Hon tränar jag för det mesta hoppning för så ofta som jag kan. Det går nästan alltid bra på hennes träningar och jag tror det beror på hennes glada inställning :D
Karro Wickman
Henne tränade jag för ända tills nu, då det är lite för långt att åka till där hon tränar :/
Erika Andersson
Tvilling med Sofia :D Henne tränar jag för ibland när jag behöver träna eller när ngn träning har blivit inställd helt enkelt!
Det som är så roligt är att varje gång jag tränar för henne och tävlar lite senare så går det alltid super bra xp Det är ju väldigt kul ((y


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0