3. tio saker du inte visste om mej

1. Jag har varit med om en bilolycka...
 
2. Jag läsaer JÄTTE många bloggar
 
3. Den första lokala tävlingen jag red var på Darwin, en (då 2010) 25 årig valack på 146 cm. Och lilla jag såg ju väldigt liten ut på han ;)
 
4. Första gången jag ramlade av en häst så landade jag RAKT i snön med huvudet först xddd
 
5. Jag e laktosintolerant. Jag kan äta glass/grädda/mjölk, men jag mår ganska illa efter satt det händer int så ofta
att jag äter det.
 
6. Jag har fått rosett ALLA gånger jag har tävlat Dussan förutom EN gång när jag kom PRECIS utanför placering.
 
7. Kke är mer ngt om dussan men iaf: Någon(säger int vem) ska faktiskt få tävla Dussan i höst, bara en gång :P Nu blev ni nyfikna va?
 
8.  Jag har sämst inmunförsvar och blir sjuk ganska ofta :O
 
9. Tidsinställda inlägg är int min grej, gör det ändast i nödfall. Skriver mina inlägg och publicerar dom direkt.
 
10. Jag har snart haft Duss i 4 månader :00000
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0