Barbacka

Red barbacka idag för ja, varför inte? Det var typ 2 veckor sen :o 
Det var as mys att rida för det var solnedgång, love <3 
 
Var ju tänkt att jag skulle rida ut, men fick inget sällskap, så jag körde lite kondition runt hagen och så red jag lite dressyr på banan. Lite blandat alltså ;)
 
Men något väldigt läskigt som hände var att precis när jag skulle börja galoppera runt hagen så kom det en liten shettishingst skulle jag tro att det var.  Dussan fick verkligen panik typ och tvärvände och skena iväg åt andra hållet(?!). Självklart var jag inte med på det så jag höll ju på att trilla av där ett tag :O Men efter ett tag hittade jag balansen igen och stoppade henne. Så det gick bra. Det var verkligen konstigt att hon drog åt andra hållet och inte MOT hingsten?? Jaja, vissa saker får man aldrig svar på helt enkelt!
 
Hare fett bra!!
Min över coola pöwnieä!
 
Shiiiit skola imrogon palla gå upp 7 .....


Kommentarer
Fanny

Sv: Härligt att det gick bra :) Ja det är alltid kul när man kan vara nöjd över träningen :)

2012-08-15 @ 22:38:24
URL: http://fawila.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0