Tävling!

Idag har det varit tävling!
I stort sätt gick allt bra.
Framridning klass 1.
Känndes så himla bra! Red int fram så länge satt jag skulle blir trött och så. Men Sofia hjälpte mig och det tackar jag för :)
Klass1:
När jag kom in i collecting ring så bara dega hon ihop -.- Men då tror ju hon att det är ridskolelektion och då blir det bara dåligt. Så hon var seg och det gick så mkt sämre än vad jag trodde det skulle gått. Men fick 55 % vilket var helt OK för att vara första gången. Men ja, ingen ritt man var stolt över direkt ;)
Sen typ vare bara att vänta i typ 3 timmar tills min nästa start xd Men för Johanna gick det bra! Kmr int ihåg vad hon fick. Men npgot vare. Terése häst Tequila blev lite spänd och rädd för saker och fick något med 50%. Maja 2 (haha ja, det finns 2 major) vann sin förklass :D Så hon var ju nöjd, SÅKLART!
Frammridning klass 2
Nu var jag mkt tröttare i armarna och mådde illa och grejer. DESSUTOM så hade dom bytt domare och den var tydligen ganska sträing... Men jag kämpade på. Hon gick int lika fint på framridningen som i förra. Men ja, som sagt. Jag var helt slut. Fast jag skulle allt visa alla, att jag FAKTISKT pallar ;)
Klass 2, lagklass.
Väl inne på collectingring så vare bara att DRIVAAAAAAAAA. Och inne på banan så gick det faktiskt bätter än i förra! Dock så blev det int lika stor skillnad på ökningarna. Men det gjorde inget ;) Och ja dommaren VAR sträng, men ändå fick jag en 7:a på galoppen :o Fett stolt över det kan jag ju säga ;D Kan ju säga att jag trodde jag skulle svimma i slutet av programmet för att det tog verkligen ens krafter xd
Jag låg faktiskt 5:a och delad 6:a som placerad i kke 1-2 timmar. Sen så blv jag nerputtad, så då kom jag väl 10:a eller ngt sånt? Mamma åkte iväg med Alicia, all min utrustning osv eftersom att laget int skulle bli placerad.... Trodde vi iaf. Vi kom faktiskt 3:a och skulle in till fots. Att ha kavaj, hjälm osv var ett måste och man fick int komma in om man int hade det. Så då fick jag panik. Alla jag kände blev placerade och kunde inte låna ut något. Men fick låna en hjälm till slut. Nu hade jag 5 min på mig att hitta en kavaj. Så det var bara att gå fram till främlingar och bah: Har du en kavaj :)
Fick låna en jätte stor kavaj av en enormt gulli tjej som var dubbelt så stor som mig. Haha så den var ju lite stor. Men det fick liksom duga ;)
Vann rosett plakett och paradis chocklad som jag tjockat i mig idag ;p
Jätte lyckad dag och nu ska jag ändast vara reserv för dressyrlaget :)
Har inte orkat ladda över bilderna för att jag är så HIMLA trött. BRA att det är lov nu ivf! Ska försöka hitta ngn bild på laget/mig :)
Haha cp face som vanligt ;)
Sett nya designen btw?? :D


Kommentarer
Lina

sv: Härligt att du är med Maya! ;)

2012-04-02 @ 19:35:43
URL: http://linalundberg.blogg.se/
Klara

Hej Maya jag har många frågor till dig :D



Favorit låt?

Idol?

Vad tkr du om folk som bara har kingsland typ :p

Varför tävlade du Alicia när du hade Dussan?

Bästa julkalendern?

Vilken veckodag är bäst?

Vad önskar du dig?

Hur mkt har du förändrats sen 2011?

2012-04-03 @ 09:19:03
Maria

Halooooj :DD



Favoritblogg?

Är du kär i ngn?

Vad har du för dator?

Högsta drömmen?

2012-04-03 @ 09:22:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0